آکادمی پیام گستر جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت دانشجویان، کارشناسان و مدیران کشور، دوره های آموزشی تخصصی در زمینه های مختلف برگزار می کند. این موسسه با تمرکز بر چهار حوزه آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بازاریابی، فروش و تبلیغات و حوزه های مرتبط شروع به کار کرد. از سایر فعالیت های موسسه راهکار خلاق مدیریت میتوان به ارایه خدمات آموزش، مشاوره و تحقیق به بنگاه های خصوصی و دولتی اشاره کرد.
ماموریت:
- تحلیل، بررسی و شناخت نیازهای علمی و کاربردی دستگاه های دولتی و بنگاه های اقتصادی خصوصی و دیگر نیازهای آموزشی کشور در حوزه مدیریت کسب و کار و تلاش جهت پاسخگویی حرفه ای برای آنها.
- ارتقاء سطح دانش و توانمند سازی مدیران ایرانی و تسهیل دسترسی آنها به منابع آموزشی بین المللی در جهت تحول کسب و کار مبتنی بر فرهنگ و نگرش سازمانی
- تلاش در جهت استفاده روز افزون فناوری اطلاعات در زمینه ارائه خدمات بهتر و به روز
- برقراری ارتباط با مراکز علمی و آموزشی، انجمن های تخصصی و دیگر ارگان های موثر در داخل و خارج کشور جهت توسعه و تداوم رویکردهای نوین آموزشی
چشم انداز:
با برخورداری از نگرش استراتژیک در پیشبرد برنامه ها، تعامل ارگانیک با منابع اثرگذار و تحلیل مداوم نیازهای مخاطبان و مشتریان، خدمات این موسسه با کیفیت بالا به مخاطبان و مشتریان ارائه شده و با توسعه نوآوری در زمینه آموزش های کاربردی مدیریت، جایگاه موسسه در سطح ملی و منطقه ای در حوزه آموزش در سطح مطلوب و مناسب قرار خواهدگرفت.
در این راستا، باور داریم که این مهم فقط هنگامی میسر خواهد بود که ایجاد ارتباطی پایدار و مستحکم با موسسات، دانشگاه ها و سازمان ها شکل بگیرد و نیز با ارائه خدمات مطلوب که اقبال مشتریان را در پی داشته باشد بتواند موجب ارزش آفرینی برای مشتریان، سود آوری برای سهام داران و شرکای تجاری و فضای حرفه ای برای کارکنان شود.
فعالیت های موسسه:
برگزاری دوره های آموزشی ( مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، رفتار مصرف کننده، مدیریت برند و برند سازی تجاری، اصول و فنون مذاکره، زبان بدن، شخصیت شناسی تجاری، نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) و دوره های اختصاصی برای صنایع مختلف (صنعت گردشگری، صنعت نفت، صنایع غذایی، صنایع الکترونیک و IT و . . . )
- برگزاری دوره های آموزشی درون سازمانی:
-
- نظر سنجی های انجام شده از شرکت کنندگان دوره های گذشته نیاز ارگان های دولتی و بخش خصوصی در برگزاری دوره های منتخب در سازمان و محل ایشان را نشان می دهد. همراهی مدیران ارشد سازمان ها، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش تعداد پرسنل شرکت کننده در این دوره ها، و ارتقای همسوی سطح علمی سازمان، از جمله دلایل این نیاز عنوان شده است.
معرفی دبیر علمی دوره های آموزشی و مدرس برخی از دوره ها
نوید ملایی
• دکترای تخصصی مدیریت
• کارشناسی ارشد MBA
• مدرس «رفتار مصرف کننده» و «CRM» در دوره MBA یکساله - دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
• مدرس دوره های «تفکر استراتژیک»، «رفتار مصرف کننده» و «مذاکره» در دانشگاه علمی کاربردی، مجتمع فنی تهران، مرکز آموزش وزارت بازرگانی و مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی
• سخنران کلیدی مدعو در کنفرانس های بین المللیGLAFAD ژوهانسبورگ (آفریقای جنوبی)، نشست جهانی IBSSS2014 پوکت (تایلند) و کنفرانس بین المللی ETEEEM 2014 گوانگجو (چین) و کنفرانس بین المللی GLAFAD 2016 اتاوا (کانادا).
• سخنران و ارائه دهنده مقاله در کنفرانس های بین المللی در کشورهای ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، هلند و ...
• عضو هیات داوران و کمیته علمی بیش از 50 کنفرانس بین المللی در کشورهای آمریکا، فرانسه، استرالیا، اسپانیا، رومانی، ایتالیا، چین، بلغارستان، مالزی، سنگاپور، تایلند، هندوستان، ترکیه، تایوان، لهستان و ...
• عضو هیات تحریریه، هیات داوری و شورای علمی بیش از 25 ژورنال علمی
• داور سازمان بین المللی CRDF سازمان همکاری های علمی بین المللی کشورهای در حال توسعه، آمریکا
• عضو آژانس تحقیقات بین المللی (GRA) و بنیاد نخبگان کنفرانس های بین المللی (CMR) مالزی
و ... اطلاعات بیشتر در مورد مدرس دوره، در سایت شخصی ایشان به آدرس www.navidmollaee.com
برخی از دوره های اجرا شده:
تا کنون قریب بر 1200 مدیر و کارشناس ارگان های دولتی و خصوصی کشور را آموزش داده ایم
- 1-برگزاری پیوسته دوره های مدیریت ارتباط با مشتری از سال 1388 تا کنون با همکاری مجتمع فنی تهران و اعطای مدرک پایان دوره آموزشی از مجتمع فنی تهران
- 2-برگزاری پیوسته دوره های مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری مرکز مطالعات وزارت بازرگانی و اعطای مدرک پایان دوره از طرف مرکز آموزش وزارت بازرگانی
- 3-برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و اعطای مدرک پایان دوره از طرف دانشگاه شهید بهشتی
- 4-برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری دانشگاه تهران / دانشکده فیزیک دانشگاه تهران
- 5-برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اعطای مدرک از دانشگاه آزاد اسلامی
- 6-برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری درون سازمانی برای سازمان تنظیم مقررات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
- 7-برگزاری دوره آموزشی رفتار مصرف کننده با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و اعطای مدرک پایان دوره از طرف دانشگاه شهید بهشتی
- 8-برگزاری دوره آموزشی رفتار مصرف کننده با همکاری مجتمع فنی تهران و اعطای مدرک از طرف پایان دوره مجتمع فنی تهران
- 9-برگزاری دوره رضایت سنجی مشتری با همکاری مرکز مطالعات وزارت بازرگانی و اعطای مدرک پایان دوره از طرف مرکز آموزش وزارت بازرگانی
- 10-برگزاری دوره آموزشی ترفند های رایج در مذاکره با همکاری مجتمع فنی تهران و اعطای مدرک از طرف پایان دوره مجتمع فنی تهران
- 11-برگزاری کارگاه عملی استقرار و راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری دانشگاه شهید بهشتی
- 12-برگزاری کارگاه عملی استقرار و راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی
- 13-برگزاری کارگاه عملی استقرار و راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری مجتمع فنی تهران
- 14-برگزاری کارگاه عملی استقرار و راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری مرکز مطالعات وزارت بازرگانی
و . . .
تماس با ما:
تهران – پونک– بلوار میرزابابایی– بین عدل و سردار جنگل– پلاک 55– طبقه 4 غربی
تلفن: 44423009و 49717
افزودن به لیست علاقه مندی های من